Säsongsavslutning

Har sett säsongs avslutningen av Desperate Housewives, idag.
Visades igår i USA så självklart ser jag det idag.
Bra slut på säsongen, men lite cliffhangers i slutet, som
inte direkt var väntat, men det är dem aldrig så.
Det är ju nu alla säsongs avslutningar kommer att sändas i USA
började redan förra veckan och fortsätter denna med
en del serier.
Lite tråkigt, men ganska skönt ändå, slipper känna mig skyldig att jag
sitter framför datorn hela tiden för att titta på en massa
serier.
Men men, kommer bara bli att jag börjar på nya om jag känner mig själv rätt.
Förutom Desperate Housewives, blev det även 3 avsnitt av
NCIS. Spännande spännande as usual och nu är jag ikapp
med denna serie med.
Och Imorgon visas sista avsnittet av denna serie med i USA, så på onsdag
blir det ännu en säsongs avslutning. Plus några imorgon,
sen är det bara att stryka bort dem från listan för denna säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0