Marknad på G

Jag ska snart ner till marknaden vi har i Borås, sista dagen idag. Eller aa den är ju bara i 2 dagar, men hade inte tid att gå igår eftersom att jag jobbade. Så kommer att åka ner alldeles strax med syster yster Mirjam, sen blir det jobb mellan 15-20 idag. Efteråt ska jag hem och titta på det resterande av Grey's Anatomy som jag började på igår, va för trött för att titta klart. Sen blir dett säsongspremiär av Smallville och sen blir det att fortsätta att titta på NCIS. Just det ja, bror min kommer hem idag och hälsar på. Han bor i Norge och arbetar där så får inte träffa honom så ofta, så det kommer att bli riktigt skoj =) Nää nu ska jag i alla fall dra mig ner till staden och handla massa marknads godis :P
Peace out! hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0