Nyårslöfte för 2010

Hola peole!
Jag har bestämt mig för att ha nyårslöfte 2010
hade inget i år men nu så ;)
Blir att jag inte ska äta Godis och liknande på ett helt år.
Om ni känner mig så vet ni att jag äter skit jämt och ständigt så
nu så ska jag slå till stort.
Inget Godis, kakor, choklad och dylikt.
Får dock äta glass, men inte något med choklad i, och så får 
jag äta chips, my promise my rules :p
Men that's it, har klarat av det innan så förhoppningsvis
så klarar jag det.
Tror att Mirjam ska ha löftet med mig.
Ett annat löfte jag ska föröska att ha också är att inte vara så snäll
men vet att jag kommer att bryta det typ någon gång nästa vecka
för det är sån jag to nice for my own good.
Aja ett nyårslöfte är i alla fall sätt
Har ni något nyårslöfte för året 2010?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0