Vissa kvällar

Jag tänker för mycket, det vet alla som känner mig. Och ibland blir det lite för mycket. För mycket av tänkandet, för mycket av saker att göra på jobbet som kräver tänkande och för mycket i övrigt. Lägg på att jag i äldre dagar blivit mer känslosam och att jag inte längre låter mig själv hålla inne detta så får man vissa kvällar som är mindre bra. De suger och är jobbiga rent ut sagt. Jag vet dock att när morgondagen kommer kommer jag vara fit for fight igen. Men just nu hade en kram suttit fint. Lite närhet löser allt, eller ja nästan allt.
Ikväll får det bli en pod och sängdags tidigt istället så att morgondagen kommer lite snabbare.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0