Lite att ta igen

Jag har jobbat hela helgen så har inte orkat att vara så aktiv här. Men i Fredags var jag ledig då lunchade jag med systrarna bus, Sara och Mirjam och Mirjams kille. Sen gick vi runt lite på stan och sen bar det hem till mor. Sen kom resten av syskon skaran och vi åt och tjötade som vanligt. Sen åkte jag hem för att sova, jobbade som sagt helgen. Lördag blev det jobb i lite mer än 8 timmar, sen så gick jag och köpte godis och sen hem till syster. Vi tittade på film, Righteous Kill och åt gott. Indiskt för min del. Söndagen bestod av jobb och sen när jag kom hem så tittade jag ikapp de 5 serier som sändes i Usa i veckan som varit. Har lite att ta igen om, 3 filmer, 2 böcker och lite serie sammanfattning och det kommer nog under kvällen, får bara se om jag orkar skriva om allt ikväll eller om det kommer imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0