2011-09-04

Söndag, slapp dag har det varit idag. Jag var ute igår med Carin och dansade på krogen där white trash möter white trash AKA Harrys. Bra musik var det så jag hade skoj och dansade. Idag vaknade jag 12 typ, mötte upp syster Fatmé på stan. Vi gick runt en stund sen så gick vi hem till henne där vi åt pyttipanna. Efteråt gick vi till syster Mirjam och Jonas och tittade på film, kommer rencesion sen, eller imorgon, får se vad jag orkar. Nu sitter jag med lite saker som jaginte vill skriva om här, inte än i alla fall. Ja jag vet är lite hemlighetsfull, men let's leave it at that. Ska nog stänga av här och lägga mig snart, för kommer inte så mycket längre ikväll känner jag. Får göra mer i veckan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0