Torsdag - Afterwork med jobbet

Nu får ni en liten summering av mina dagar jag inte har bloggat och vi börjar med torsdagen. Jag jobbade som vanligt, men bara i fem timmar, efter det gick jag på stan en stund, köpte mig 2 linnen på H&M och lite sprit på systemet. Sen bar det hemåt, då jag började städa, tvättade en maskin och fixa i ordning mig. I väntat på min arbetskollega så tittade jag på ett avsnitt av Friday Night Lights, ett riktigt bra avsnitt BTW, som handlade om rasfrågan och avslutades spännande, vill se nästa avsnitt snart =)
Sen kom min arbetskollega, vi satt och småprata, åt en massa gött jag hade hemma, lyssnade på lite musik och förfestade lite, riktigt trevligt. Efter några timmar bar vi oss av till Pool house, för att möta upp några andra från jobbet och vi spelade lite biljard. Först mötte jag en tjej på jobbet som aldrig har spelat biljard innan, jag vann de 2 omgångarna vi mötte varandra. Sen mötte jag min TL (Team leader, närmsta chef). Vi körde 3 omgångar, och jag suger på biljard ska jag säga och han är grym, han vann självklart de 2 första omgångarna, den 3e gjorde han sig till så att jag vann, enligt honom så gjorde han inte det, men tror inte på honom :p
Sen blev det prat och lite drickande för de andra. Tills vi drog vidare till Torget där drickandet fortsatte, och vi hade det trevligt. Vi avslutade kvällen på XoY med dans. Jag kom hem vid 3, alldeles för sent för mig. När jag kom hem så kom jag på att jag glömt av min tvätt så var tvungen att gå ner till tvättstugan och hämta den, för att senare inte kunna somna när jag gick och la mig. Somnade vid 4 halv 5 någon gång och gick upp vid halv 7 för att jobba. Dåligt med sömn den kvällen, men värt det och skoj hade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0