Sommar tid

Hej på er!!
Sitter nu i min soffa, äntligen. Syster Mirjam ringde kl 10 i morses och väckte mig typ, behövdes, men kom inte upp då, utan drog mig i typ en timma och gick upp kl 11, bytte om och drog mig mot syster Fatmé, där syster Zeina och hon väntade och vi gick vidare mot Knalleland. Köpte mig en lampfot, rakblad till min rakhyvel, bomullspads, flour, glöd lampor och en burk som jag ska ha lite köksredskap i. Nödvändigheter till lägenheten köpte jag idag med andra ord. Vill inte handla något nytt klädmässigt, ska ju trots allt åka till London snart med syskonen, nu är det inte långt kvar!! Efter Knalleland blev det en tripp förbi affärn och sen hem till mor min. När jag kom hem så har jag diskat, och städat och fixat lite, snart blir det att jag måste laga mat till jobbet imorgon, men just nu orkar jag inte, utan ska sitta här och vila en stund och sen upp och köra igång igen.
BTW, ni har la inte glömt ställa om till sommartid? en timma fram ska klockan ställas. YEAH Sommar tid my ass, det snöar ute, känns inte direkt som om att sommaren är påväg längre, men det kommer la, får hålla ut så länge helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0