Ny bok..... IGEN!!

Jag har långhelg, vilket betyder att jag är ledig i 3 dagar, så sköt är det. Så dagen idag har jag njutit av det fina vädret. Skinnjackan va på och även conversen, älskar när våren börja komma tillbaka. Fast det sägs ju snöa på söndag igen, vilket jag inte ser fram emot direkt.
Har spenderat dagen på stan. Först för att luncha med kompisen Carin, blev thai food, mycket tjöt. Riktigt trevligt. Sen så joina syster Sara oss, och åt lite hon med, och ännu mer tjöt. Blev sedan en lite runda på stan, då Sofia joina också, skulle träffa henne här näst för att äta med henne också. Jaaah!! Vanligtvis skulle jag la orkat det, men har ätit lite dåligt under veckan, så orkade helt enkelt inte, men bjöd henne på mat. Köpte även ett linne till henne och en ny bok till mig. ME SO HAPPY!! Älskar böcker :D Denna gången blev det Nicholas Sparks senaste bok Safe Haven, håller på att läsa en bok nu, men det blir till att börja med denna på en gång, och låta den andra vänta, har längtat som bara den efter en ny Sparks bok, så ska bli skoj att läsa en bok från sin favorit författare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0