Le Weekend

I helgen, jaa du i fredags så jobbade jag, sen blev det att åka hem och titta på en massa avsnitt av Friday Night Lights, riktigt bra serie måste jag säga, just nu är jag på säsong 3, har tagit mig igenom 41 avsnitt sen jag började med serien, samtidigt som jag tittat på mina andra 18 serier, visserligen har en del haft uppehåll, men still, jag tror att jag tittar för mycket på serier :P haha. Nää men ett bra tidsfördriv. I lördags så blev jag väkt av syster Mirjam, som ville ha med mig på stan med resten av systerskaran i Borås, vi strosade runt lite och åt på Grekiska Tavernan, älskar grekisk mat. Jag köpte mig en bok, den 7e boken i The Vampire Diaries serien.
Sen då drog jag och lillasyster och hyrde 3 filmer och gick hem till mig. Vi tittade på den första Stop the Yard 2: The Homecoming först, har sett den innan, och recenserat den innan här på bloggen, men som jag nämnde då tror jag, tycker inte att den är så bra, dansen är helt ok, men that's it.
Sen somnade jag :P haha va trötter. Vaknade upp någon timma senare och började laga mat till mig och lillasyster, kyckling med klyftpotatis och vilökssås mmmmm så gött :D Vi drog oss sedan vidare till Syster Zeina för en spelkväll och mycket tjöt. Kom hem vid 2, och då var syster Sara med, vi började titta på Eat Pray Love, kommer en recension senare, men systrarna somnade innan den var slut, så stängde av den när det va typ 20-30 min kvar av filmen och somnade.
Söndagen bestod av att jag vaknade av min flodhäst till granne som bor över mig,
Typ sån här, fast denna va söt :P
tittade klart på Eat Pray Love, frukost och sen så tittade jag på den tredje filmen med fiapia, American Violet, även denna kommer en recension på senare. Blev att diska mitt berg efter det, sen drog vi hem till min mor, där resten av syskonskaran va, tjöta, skypa med min syster Ulla som bor i Stockholm och hennes lilleman, såååå söt kille <3 Sen bar det av till maxi för lite handling och sen hemåt där jag tittade på ännu mer avsnitt av Friday Night Lights.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0