kind of boring

Mitt liv är la inte det roligaste just nu, åker till jobbet tidigt på morgonen mån-ons än så länge, men jobbar även tidigt imorgon och på fredag också, och sen så kommer jag hem. I måndags efter jobbet, så diskade jag och sen så tittade jag på Desperate Housewives och Brothers & Sisters. Satt uppe alldeles för länge vid datorn och pratade med folk och gick och la mig för sent :P
Tisdagen (gårdagen) jobbade jag i 5 timmar, sen så åkte jag in till stan, köpte mig 2 semlor, och ja jag åt båda helt själv :P När jag kom hem blev det ett avsnitt av Pretty Little Liars, och åååå så bra det va, nästa avsnittet blir det sista för säsongen, CAN'T WAIT TOO SEE WHAT'S GONNA HAPPEN!! Sen blev det ett avsnitt av Greek, det sista avsnittet av serien någonsin, ett riktigt bra avslut och jag grät, per usual. Sen Så gjorde jag mig en omelett och startade ett avsnitt av Friday Night Lights, halft igenom det ringer syster Sara och vill ta en fika på Viskan, med Maria och mig. Blev en tripp dit sen hem igen där jag tittade klart på mitt avsnitt + 3 avsnitt till. Idag har det vart jobb i 5 timmar igen, efter jobb ner till stan för en lunch med kompisen Alexandra på en thai buffé, kan ju säga att citrongräs är ju inte direkt gött att få i munnen :P men resten va gött :D Men jag hade det riktigt trevligt :D Kom sedan hem och har tittat på 2 avsnitt av Friday Night Lights har bara ett avsnitt kvar på säsong 1, vilket jag ska titta på senare. Har även diskat och vart förbi syster en liten snabbis för en stund sedan. Nu måste jag hitta på något att äta för jag är skit hungrig. Som sagt en, inte det roligaste livet just nu, men men, det kan det inte alltid vara heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0