Grapes

Hej på er =)
Jag är sjukt trött, sov ju inte så många timmar direkt, men det va det värt ändå. Får se om det blir lite mer timmars sömn i natt. Sitter i min soffa och äter vindruvor och lyssnar till lite musica.
Jag har inte gjort så mycket idag, skulle vakna vid 7 för att duscha innan jobbet, men tror ni att jag kom upp? noooo, gick upp typ en halvtimma innan bussen gick, har sen jobbat i typ 8 timmar. Segt har det gått, men inte lika segt som igår, va ju bara döden att jobba igår kväll. Sen drog jag mig till Åhlens efter jobbet och köpte 2 ljuslyktor och ett påskägg till syster Sara som hon tyckte va fint, som jag ska fylla med godis lagom till påsk. Sen har jag vart och handlat lite, och bara segat hemma. Orkar inte titta på serier heller, vad har hänt?!?! haha, nää men tar igen veckans avsnitt på torsdag eller fredag istället.
Köpte 2 stycken i denna färg, ville även ha ljusrosa, men det finns inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0