End of the day

Nu har jag tittat klarft på mina serier för denna onsdag. Det blev lite Hellcats, sisådär avsnitt, tycker att något borde hända igen, lite mer drama i serien skulle passa in right about now. Näst ut var One Tree Hill. Haley va ju rolig under detta avsnitt, haha, serien hade sina bra stunder och en liten intrig i slutet där, ska bli skoj att se vad som händer, när serien kommer tillbaka i April igen. Sen blev det NCIS x 2. Nämligen ett bra NCIS (orginalet) alltid lika roligt med Dinozzos film referenser och slutade denna kväll med NCIS: LA, spännande avsnitt, med ett lite avslut i ett kapitel, nu vill jag ha mer info om G's förflutna. Det blir inget Friday Night Lights avsnitt idag, även om jag vill, men är trötter och har jobb imorgon kl 07:45, i 5 timmar ännu en gång. Så jag säger god natt här så hörs vi troligen imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0