Syskon lördag

Min gårdag bestod av att vara med mina syskon typ hela dagen. Vaknade typ vid 10, efter att ha sovit skit dåligt. Sen va jag duktig och diskade mitt lilla berg som jag hade på diskbänken och sedan gick jag till en återvinningscentral jag har i närheten av mig och slängde lite blåtburkar och glasflaskor jag samlat på mig. Rolig start på morgonen va? ;) Efter detta begav jag mig till syster Fatmé. Vi började dagen med att handla, där träffade vi även syster Sara för att laga mat, sprödbakad fisk med färskpotatis och sås, mmmmm gooooood!!! Till Fatta the batta kom även Mirjam och Jonas. Sen blev det slöande i soffan, men prat, frågetävlingar och flum. Sen blev jag uttråkad och drog med alla ut. Det blev en tripp till hemmakväll, där vi hyrde en film och köpte oss lite g-g-g-gooodis! Hem till syster igen och där va Zeina och Fredrik, där vi tittade på filmen, och sen var jag tvungen att bege mig hemåt, för att jag skulle duscha, Jobbade nämligen idag. Sen la jag mig i sängen och tittade på The Notebook, sen blev det läggdags. Så träffade nästan alla syskon igår, det va mysigt. Och jag låg i sängen vid 1o tiden, första gången jag gör det på en lördag på gud vet hur länge! Men allt som allt en trevlig lördag.
En scene ur The Notebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0