SEMESTER!!

Igår kl 17:00 fick jag semester. Så skönt att vara ledig i 2 veckor från jobbet! Påbörjade den med att gå till syster Fatmé och umgås lite, vi spelade TP, och jag fick en tårtbit på en orange fråga, det är sport, och jag kan inget om sport!! Sen bar det hemåt och jag diskade och duschade. Lite måsten, men men, skönt att få det gjort i alla fall. Idag har jag spenderat dagen i Göteborg, som jag skrev innan. Nu är jag sömnig som bara den så ska bara slappa i min soffa i några timmar hade jag tänkt. Skönt och bra! Planen för semester dessa två veckor är att klippa mig imorgon, onsdag är det inga planer än i alla fall. Torsdag åker jag och Jasmine till Oslo och hälsar på SuperSanna, och stannar där till söndag. Sen är det att jag blir hemma en dag och sen åker upp till Stockholm med systrarna Fatmé och Sofia för att hälsa på syster Ulla och hennes kille och sonen Isaak. Ska bli skönt att komma bort lite, även om det inte är långt bort. Skönt med semester helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0