Nu ska jag läsa =D

Har varit ett tag sen nu som jag kännt för att bara ligga och läsa, men nu gör jag det, brukar vara så till sommaren. Därför vill jag bli klar med de 2 serier som jag bara har så få avsnitt kvar av, så att jag kan ligga och läsa en massa när jag kommer hem efter jobbet. Nu kanske ni tänker varför ligger hon inte bara och läser, men jag vill avsluta dem så att jag inte bara låter det vara och inte tittar klart. Jag har bara 2 avsnitt kvar av Friday Night Lights, sen är jag klar med alla 5 säsonger. Sen tror jag att det är typ 6 avnsitt av Off the Map också, then i'm all done och då är det bara 2 sommar serier kvar att titta på, ett nytt avsnitt varje vecka, om jag inte väljer att börja följa de nya sommar serierna från ABC family, de brukar ju vara bra. Aja nu ska jag läsa en stund, sen blir det läggdags, jobb imorgon kl 8 som jag måste upp till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0