Last one for the day

Nu har jag skrivit jävligt många inlägg, detta blir det sista för dagen, sen blir det ett till avsnitt av Ghost Whisperer, och sen läggdags. Min dag har bestått av att vakna, äta frukost, spenderat lite mer än 3 timmar hos frisören, hem och titta på serier och äta, och blogga. Fun day huh? Det tog lite mer än 3 timmar hos frisören idag för att jag har rakpermanentat håret idag och det tar typ 3 timmar att göra det. Snacka om att jag fick ont i nacken och att jag var skit hungrig efteråt, men tiden gick hyfsat fort ändå. Hade 2 tidningar att läsa i och frisören var pratglad och lätt och rolig att prata med. Just nu ser jag ut som en slickad hund i håret och får duscha det först på lördag kvart över 1, för då har det gått 72 timmar och det är så lång tid som permanenten minst måste sitta i. Så lyder order och gör detta. Förutom 8 avsnitt Ghost Whisperer, so far, så blev det även ett avsnitt av Pretty Little Liars. Började ju i Usa igår, och det var ju underbart bra, längtar efter mer, give me give me give me! En bra seire att titta på i sommar, me like! Har ju dessa två nu och The Secret Life of the American Teenager, om jag inte även väljer att börja titta på de två nya serierna som börjat för sommaren, men får se. Tre serier, en massa film och en massa läsande kan nog räcka gott och väl för mig i sommar, förutom allt annat skoj som jag hoppas kommer att hända. Nä nu stänger jag äv här. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0