Jobb idag

Jag har då jobbat idag. I hela 8 timmar och 15 min. Från kvart i 10 till 18. Ringde på lite där i början, men sen blev det dött. DEAD, ingen hade samtal, inte alls skoj. Men satt och tjöta med lite nytt folk under tiden, så det fördrev tiden lite i alla fall, och skoj hade vi. Bjöd ju på fika idag, rulltårta, och istället för sylt hade jag frusna hallon som jag tinade upp och blandade i lite florsocker så att det inte skulle vara för surt. Uppskattat av folket på jobbet idag, beröm fick jag i alla fall. Men baka tycker jag ju om att göra, det och laga mat. Städa, diska, tvätta och dammsuga däremot är ju en annan femma. Imorgon är det också jobb som gäller, även det 8h15min men från kvart i 9 till 17 då. Skönt att sluta en timma tidigare ska det ju bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0