Börjar bli uttråkad

Nu har jag inte gjort något annat än att titta på min serie idag, så känner att jag börjar bli uttråkad och rastlös. Inte för att serien inte är bra, men vill göra något mer med min dag känner jag. Om cirkus 15min kommer syrran Mirjam och hennes kille och hämtar upp mig, vi ska dra hem till syster Fatmé och titta på film. Ja jag vet, ännu mer tittande på en tv-skärm, men nu slipper jag sitta ensam och göra det i alla fall. Så ska bli skönt att komma bort från min lägenhet i några timmar och umgås med folk som inte är fast i min tv ruta, as fun as it may be. Nu blir det för mig att byta om och fräscha upp mig lite kanske? Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0