Serie tisdag =)

Tisdagar har ju vart min serie dag, och det är den ännu, men har även Serie Onsdag och Serie Fredag/ Lördag, följer ju som sagt många serier.
Dagens serier bestod av 90210, Gossip Girl, How I Met Your Mother, Greek och Pretty Little Liars. Mycket bra serier om ni frågar mig :P hehe.
Gossip Girl har förlorat lite av sin touch tycker jag, samma saker jämt och ständigt som händer.
How I Met Your Mother helt ok asvnitt, medn tycker att vi kan få komma närmre
att få veta vem mamman är snart kanske?
Greek har sin charm som vanligt, ska bli intressant att se hur det hela fortsätter.
90210 har nu ett tag inte vart så bra, men en hel del drama börjar nu igen, hmm interesting...
Och sist men inte minst Pretty Little Liars, en av mina favoriter för tillfället. Helt underbar serie, många intriger, mycket spänning och helt enkelt underbar!!
The girls from Pretty Little Liars, nr 2, Aria Montgomery (Lucy Hale) är min favorit karaktär

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Det kommer mycket bra på tisdagar. =)

2011-02-22 @ 16:17:02
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0