Pretty Little Liars

Serien Pretty Little Liars är baserd på böcker av Sara Shepard. Det verkar som om det har kommit ut 8 böcker, och gissa vem som vill ha dem? Jo jag!!! Har ju så himla många böcker i min bokhylla som jag inte har läst än, men det kommer, så jag ska bryta mot min regel att sluta köpa så mycket böcker och köpa serien, ska bara hitta dem till ett bra pris innan dess bara. Och de ska ju självklart vara i pocket och på engelska, annars vill jag inte ha dem :p haha. Tror kanske att mina syskon känner igen sig i mina krav. Jag brukar önska mig en massa böcker under jul och min på födelsedag, och alltid dessa krav. Skriver med stora bokstäver PÅ ENGELSKA OCH I POCKET ANNARS VILL JAG INTE HA DEM!!
Look soooo Pretty!!!
På tal om att köpa böcker, amanda, som ställde en fråga i mitt senaste inlägg om TVD bok recensionen, alla Nicholas Sparks böcker finns i pocket, förutom den senaste Safe Haven, men den kommer ut i pocket senare i år. Och jag köpte nog mina böcker från adlibris tror jag. I alla fall Nicholas Sparks böcker. Annars köper jag även från Bokus och Bokias hemsida. Alla har hyfsat bra priser, och levererar ganska snabbt. Sorry att jag har varit seg på att svara, har ju inte bloggat på ett tag, men det kommer nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0