I'm beat

Nää efter en dag av att inte göra ett enda piss typ är jag jävligt trött
Jag har tittat på 3 filmer. The Chronicles of Narina: The Voyage of the Dawn Treader, Beauty and the Brief Case och Mean Girls 2. Jag har även sett veckans avsnitt av Smallville. Ett mycket spännande avsnitt.
Med tanke på att det är den sista säsongen av serien så tycker jag att det är mycket passande. Längtar som bara den för att se hur det hela slutar, dock vill jag ju inte att det ska ta slut.
Vad har jag mer gjort idag, hmmm. Vart förbi en sväng på Maxi med syster Fatmé och jag inhandlade lite behövliga grejer till le Appartment. Sen har jag seriöst inte gjort något annat vettigt. Jag har bara suttit framför datorn på min soffa och slöat hela dagen. Vilket är skönt det med, men i små mängder.
Jag blir ju så uttråkad så himla fort och trust me det har jag vart idag en hel del.
Så jag väljer nu att stänga ner här och lägga mig. Det blir sovmorgon imorgon, eftersom att jag jobbar kväll, med start 14.20. Vilket ska bli både gött och blööö. Jag hatar att jobba kväll, men jag älskar att sova.
Bra kombo va? Ni kommer fler recesioner imorgon om boken jag läst ut och serier jag följer, förrhoppningsvis, får se om jag hittar på något vettigt att skriv.
Men sova nu som sagt. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0