Fredag

Igår jobbade jag som sagt, mellan kvart i 10 och halv 6, hela dagen. De passen är inte de roligaste, men hellre långpass än ett 4,5 timmars pass. Det gick hyfsat fort att jobba de nästan 8 timmarna. Ringde på rätt så mycket i visa perioder. Efter det så åkte jag hem till min mor där nästan hela syskonskaran var, alla utom Ulla. Eftersom att jag kom så sent så hade de redan ätit allihopa, så fick äta själver :( näää men det va mat, va fan ge mig lite så blir jag glad ;D Stannade inte så jätte länge hos mor min, va så himla trötter efter dålig natts sömn. Somna jätte sent och sov skit dåligt. Så åkte hem och tanken va att jag skulle sova på en gång, men när jag väl kom hem var jag inten trött längre typ.
Typiskt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0