3 shows

Som ni redan vet så följer jag jäkligt många serier.
Men ibland har jag tittat färdigt på alla mina serier för veckan
och istället för att göra något vettigt, så påbörjar jag nya serier,
som jag vet har slutat sändas i USA och bara fått ett fåtal avsnitt.
3 serier som jag har påbörjat och avsnlutat under min blogglösa period var
Vanished:
This FOX drama centers on the search for Sara Collins.
She's the wife of Senator Jeffrey Collins.
Sara vanishes and the FBI lead by Agent Graham Kelton is on the job,
but before they can find her they need to find out who she really is.
Började titta på serien 2006 när den visades på Tv, men såg typ bara 1-2 avsnitt,
så tittade på de resterande 11 avsnitten på datorn.
Visst den har sina spännande delar,
men inte en så bra serier skulle jag vilja säga.
Serie nr 2 är Miami Medical:
Miami Medical is a medical drama about a team of expert trauma surgeons
who shine brightest when working under pressure against the clock to save critically injured patients.
Ja jag vet ännu en sjukhus serie, denna fick bara 13 avsnitt innan den lades ner.
Jag tyckte om den riktigt mycket, spännande intriger i varje avsnitt
och man fick följa med i alla trauman från början till slut, men kan förstå om den inte fick många avsnitt också, med tanke på att det redan finns ett bra antal sjukhus serier som visas för tillfället.
Och sist men inte minst så har vi Three Rivers:
This is a medical drama about an acclaimed transplant hospital and the team,
which hold life and death in their hands everyday. Every case is viewed
from the perspective of the team, the recipient and the donor.
Ännu en riktigt bra serie som bara fick 13 avsnitt.
Lite synd det med men som jag sa innan finns många sjukhus serier på TV nu och
alla klarar sig inte. Vilket är synd. För att medan andra sjukhus serier visar
hur de karaktärerna utvecklas och deras liv i detta arbete så får man följa dessa personer i både i denna serie och Miami Medical på ett annat sätt, eftersom
att det är mer patienter och deras fall i fokus i alla avsnitt och deras liv krestar omkring fallen istället, vilket jag finner mer intressant.



Kommentarer
Postat av: Axelemmy

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-10-26 @ 13:00:22
URL: http://axelemmy.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0