Inte varit hemma typ

Jag har typ inte varit hemma på 2,5 dagar nu. Utan det har blivit att jag varit hos min mor istället. I fredags åkte jag och syster Sara hem till mamma och var där till sent på kvällen. Mycket trevligt, med tanke på att jag inte träffat min mamma på mer än 2 veckor. Plus att vi 2 gick till en arabaffär och jag köpte mig lite gött. Igår jobbade jag i lite mer än 8 timmar sen bar det hem till mor igen där hela familjen var samlad, då var det dags för mat och mycket prat. Riktigt trevligt!! Och även det blev sent, därför the lack of blogging. Idag har även jobb stått på schemat men nu har jag SEMESTER!!! i 2 veckor så ska se till att njuta. Champinjonstuvningen är i ugnen och jag ska titta på en massa avsnitt av Ghost Whisperer, har varit jätte seg med att titta på den sista säsogen, men nu faan ska jag titta klart på den!

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå! Dags för tävling igen! - Dagens blogg! Tävlingen avslutas den 8:e Augusti 22:00. För att delta kommenterar du helt enkelt! Ha en fortsatt trevlig dag!



http://dirtyhome.blogg.se/2011/august/tavling-dagens-blogg.html

2011-08-07 @ 19:36:24
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0