Gårdagen!

Jag började min dag med att tvätta oh so fun fun fun, samtidigt var syster Sara hemme hos mig och snyltade haha, nää men hon tvättade hemma hos mig. Samtidigt städade jag lite smått, boring!! hatar att städa tar tusen år för mig att börja städa, sen tar det tusen år för mig att avsluta städandet för jag städar typ  20 min, sen så sätter jag mig på min soffa och är uttråkad. Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig i ordning. Mötte upp min kompis på stan och vi gick till Borås bästa restaurang enligt mig, Grekiska Tavernan. Älskar grekisk mat, och mmm så gott det var. Sen gick vi vidare till Vimmel, baren brevid och hade det trevligt med lite drinkar och trevligt sällskap. Sen hem och sova, det var skönt, för att jag sov ut för första gågen på 5 nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0