toothless =(

Har haft ont i en tand i flera veckor nu och igår hade jag skit ont, så ringde till min tandläkare och fick en akuttid. Bra tänkte jag, kanske kan fixa skiten äntligen. När jag kommer dit, tittar de runt i munnen en stund och de säger att jag måste dra ut tanden. Jag har spränckt alla 3 nerver i den tanden och den går inte att rädda. Gött va!! NOT!!!! Så va bara att ta 2 sprutor med bedövning i munnen och de började greja i min mun, 5 min senare va den ute och jag blödde som fan. Yrsel fick jag också, låg i tandläkarstolen i en kvart innan jag kunde gå igen. Som tur va hämtade syster Mirjams kille Jonas mig och körde mig till min mor, han är en ängel. Min tandläkare sa att jag kommer att ha tandvärk ett tag, men har fram tills nu inte kännt ett piss. THANK GOD for that säger jag bara, hatar smärta och jag är tjej va fan, jag är klen :P men aja får se vad som händer, går inte direkt att tugga riktig mat, så har ätit soppa idag, inte direkt mättande. Ska se om jag kan få i mig någon annan mat imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0