My day i korthet

Hej!
Min dag idag, hmmm. Vaknade vid 12, satt vid datorn tittade runt lite. Åt frukost och tittade på Smallville. Sen blev det att gå till maxi och handla lite. Efter det gick jag till stan och mötte upp Sofia, Fatmé, Mirjam och Jonas. Vi satt i parken en stund, sen gick vi och åt glass och sen hem till Mirjam och Jonas. Där tittade vi på Avatar, sen åkte jag hem. Väl hemma tittade jag på ett avsnitt av Friday Night Lights. Har duschat och lagat mat, kyckling paj, första gången jag gör det, kanske inte blev det bästa men ätbart. Sen blev det ännu ett avsnitt av Friday Night Lights. Nu ska jag platta klart mitt hår sen sleepy time, imorgon är det jobb på schemat, tidigt, och sen kanske träffa Kerstin. Vet inte ännu om det blir så eller ej. Aja god natt på er hörs kanske imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0