Finally done!!

Jag började tvätta idag kvart i 8 (min tid var från 7, men orkade inte gå upp) tills nu!! okej jag har bara haft 3 maskiner att tvätta, men allt tar lite längre tid att göra när man inte har någonstans att torka skiten. Så tar lite i taget i torktumlaren, vilket man inte ska göra, men orkar inte låta mina kläder hänga i mitt kalla torkrum i 4500000 år innan jag kan använda kläderna. Nu ska jag bara fixa med sängen, för sängkläderna blev tvättade och sen lägga undan kläderna i garderoben, sen är jag klar för idag. Imorgon blir det att städa, för jag orkar inte mer idag, plus att jag är hungrig. Give me food anyone? huh? any takers? noo?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0