Serier Någon?

Jag har ju självklart inte levt utan mina serier.
I sommars så blev det
Pretty Little Liars, en otroligt bra serier som började i år, me like
och längtar till fortsättningen som kommer igen i Januari om jag inte minns fel.
Sen så har det även blivit Make it or Break it under sommaren, och I love this show.
Mycket som händer konstant och många intriger, längtar även här till fortsättningen.
Och sist men inte minst så tittade jag även på The Secret Life of the American Teenager i sommars.
Lika töntig som vanligt, men i like it anyways.
Och vi får ju inte glömma alla Höst serier som har startat igång nu igen, enda anledningen
till att jag gillar hösten :P haha
One Tree Hill
The Vampire Diaries
Brothers and Sisters
Grey's Anatomy
Private Practice
NCIS
NCIS: LA
Gossip Girl
Smallville
Desperate Housewives
90210
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Glee
Ja jag vet ännu en lång lista, men det är mitt beroende and I LOVE IT big time
Har även lagt tills 2 serier till listan som började nu till hösten och de är
Hellcats och Nikita.
Jag tycker om dem än så länge i alla fall, får se hur de fortsätter, men kommer ju att följa dem till slutet
är ju sån, börjar jag titta så tittar jag till de är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0