Måndagar är inte så roliga dem

Ny start på veckan, betyder för de flesta att det är
dags för jobb igen efter typ 2,5 dagars ledighet. Yeah Lucky bastards!!
Önska att jag också kunde vara ledig alla helger som finns, men
nej jag jobbar inom ett yrke där vi har öppet året om, (förutom Julafton, tror jag :P)
Jag är inne på min åttonde dag i rad idag, har 3 dagar kvar, då har jag jobbet 11 dagar,
max antal dagar man får jobba enligt lag då, sen är jag ledig hela helgen, och det kommer att bli gött.
Så om ni inte redan har räknat ut det så har min dag bestått av jobb.
Började kvart i 10 och slutade halv 6, det ringde la på si sådär idag, eller rätt så mycket fram
till lunch i alla fall, sen dog det ut. Nackdelen var att jag fick en idiot till kärring som
tycker att jag inte kan mitt jobb, yeah sod off säger jag till dig!!
Men det är la helt enkelt bara att släppa den skiten, för de smällarna får man ta när man jobbar
inom service yrket, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0