Too Far behinde

Vet ni vad?! Jag ligger efter med mina serier
och det är inte att jag ligger efter med ett avsnitt av en serie
utan det är många avsnitt av många serier.
Idag har jag tittat på det senaste av 90210, ett helt okej avsnitt,
med drama som vanligt  och bara ett avsnitt kvar nu then over for the summer.
Sen blev det även ett nytt avsnitt av Glee. Inte direkt ett toppen
avsnitt, men watchable. Plus att det var en del bra låtar med i detta avsnitt.
Sen blev det även förra veckans avsnitt av Grey's Anatomy, som visades
i Usa då, ett bra avsnitt, with drama, får se vad som hända skall i denna
serie.
Sen är det ju alla serier jag har kvar att titta på.
det är Brothers and Sistersx3, NCISx3, NCIS: LAx3
sen är det även förra veckans avsnitt av Private Practice, Smallville och
Desperate Housewives. Sen tror jag inte att det är något mer avsnitt från
någon mer serie, såvitt jag inte minns fel nu.
Ska försöka komma ikapp lite nu i helgen. Kan inte vara allt för
mycket efter i avsnitts mängd.
Vill ju börja med nya serier när alla de jag tittar på nu har haft sin säsongsavslutning
och sen kommer det ju tillbaka 3 serier i sommar.
Kan ju inte vara ur form om jag kan kalla det så :P
haha, Men men har fått min dos av serier idag i alla fall, får bli mer en
annan dag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0