Snäll gruppledare

Idag var det jobb som stod på schemat igen,
mellan 15.05-22.05 idag igen :P
Samtalen rullade på, dock blev det ju inte allt för många bokningar,
men det är chill trevligt ändå =)
Sen så har jag ju en super gruppledare också som var så snäll och bjöd på glass idag
som han stack iväg och köpte på sin lunch, men eftersom att jag har mitt
stopid stopid nyårslöfte så kunde jag inte äta av glassen, var choklad på.
Kind of suckie suckie, men inte långt kvar nu ( "bara" 1 månad och 4 dagar kvar nu)
Men de andra njöt av glassen så det är la alltid något.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jäklar va soft! :D

2010-05-30 @ 19:53:17
URL: http://lillamysvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0