One more down

Tänkte att jag skulle hinna titta på en hel del serier idag,
men det blev det inte.
Hade för mig att jag skulle ha all tid i världen typ.
Men Fatmé, Mirjam och Jonas har varit här så lite social måste man
ju vara eller?
Så idag blev det det senaste avsnittet av Glee, ett helt okej avsnitt, hände inte
direkt mycket enligt mig. Visst förde några historier vidare men that's it
tycker att mer saker kan hända nu va.
Och sen blev det även sista avsnittet för säsong 2 av 90210.
I like the episode.
Mycket drama, och en hel del cliffhangers som bara kan svaras på i nästa säsong
can't wait!!.
Det var mina serier för idag, men it's cal'm har ju imorgon på mig med.
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0