Lousy update

Hann inte med så mycket igår hemma. Vaknade klockan 6, tog bussen
klockan sju, och var inte hemma förrän vid halv 6 igen.
Gjorde mig i ordning och åte ner till stan.
Där såg jag, Fatmé, Mirjam och Jonas, på årets Kortege. Säger som jag
alltid säger Teknis kortege blir bara sämre och sämre för varje år.
Sen så åkte jag hem till Sara, där det var förfest och sen frog vi till
Harrys. Uscha mig så tråkigt det är där, som sagt bara en massa white trash där enligt
mig och syster Sara. Första gången jag är där och kommer aldrig mer gå dit igen.
Ville till XoY, men nopp det blev inget, eftersom att det var 18års gräns där
igår, och massa skolungdomar skulle vart där då.
Så det var min dag igår, hoppas att denna blir betydligt bättre


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad tråkigt att gårdagen inte blev så bra.Hoppas denna dagen blir bättre för dig :)

2010-05-01 @ 12:54:45
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0