INTE OKEJ

Nu har jag sett säsongs avslutningen av One Tree Hill
och Gossip Girl.
Båda avsnitten var riktigt bra och precis som en säsongs avslutning
ska vara.
Men jag ville ju inte direkt att de skulle sluta så.
Att Gossip Girl, slutade som det gjorde var inte direkt så oväntat på vissa
ställen, medan andra scener chockerade mer speciellt de två sista scenerna.
Men men får helt enkelt se vad som händer i nästa säsong.
Sen så har vi ju då One Tree Hill. Denna helt underbara serie
som har varit min favorit serie sedan första säsongen började att sändas 2003.
Dock har denna säsong inte varit lika bra som de andra,
men den har fortfarande varit bland mina favorit serier för i år.
Hela avsnittet var riktigt bra med förlovningar och lyckliga par och trodde
verkligen att avsnittet skulle sluta "lyckligt" om man säger så.
Men icke sa nicke. Man ska aldrig räkna med ett lyckligt slut i säsongs avslutningar utav
serier, speciellt inte One Tree Hill. En av 6 säsonger har haft ett lyckligt slut
resten har haft sina cliffhangers som man bara älskar och hatar
eftersom att man inte vill vänta till nästa säsong för att se vad som händer.
Och denna gången kanske det inte blir någon ny säsong.
Eftersom att de inte har bestämt det ännu.
Lite synd faktiskt. Vill verkligen att den ska fortsätta, vill ju se mer av
hela One Tree Hill gänget.
För helt enkelt cross our fingers and hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0