good night

Hola!!
Jag vet att jag är rätt dålig på att uppdatera här nu, men jag har inte direkt
mycket tid över om man säger så, när man är borta
11 timmar om dagen.
Idag har jag fått se lite serier ändå. Trots att min dator har stängt av sig själv
tusen gånger. Inte okej.
Har fått se One Tree Hill, ett bra avsnitt, bättre än förväntat.
Med mycket drama, och bra musik. Längtar redan till nästa, bara 2
avsnitt kvar denna säsongen.
Sen blev det ävan The Big Bang Theory och How I Met Your Mother
Roliga avsnitt båda två. Satt och skratta en hel del.
Var välbehövt.
Till sist blev det 10 Things I Hate About You, som vanligt
tyckte jag inte att det var så bra, men men bara 4 avsnitt kvar,
sen så läggs serien ner, so fine by me att pinas lite :P
Har kvar Gossip Girl, plus alla andra serier jag skrev upp igår kvar.
Orkar inte mer för ikväll, blir mer imorgon istället, plus nya serier :P
hehe too much to watch :P
aja nu blir det att sova. Hörs mer imorgon.
För nu blir det att sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0