Färgat håret

Jag åkte ju som sagt till Knalleland idag för att
köpa hårfärg.
Behövde färga min utväxkt och ville ha en ljusare färg.
Förra sommaren åkte jag utomlands 2 gånger och mitt hår blev väldigt solblekt,
allt för ljust för min smak.
Så bytte till en mörkare hårfärg än vad jag brukar färga håret med.
Men nu vill jag ha ljusare färg igen, det är ju trots allt vår nu.
Så mamma färgade mitt hår, blev ju självklart en dusch efter det.
Behövligt :P
och jag har låtit det självtorka och har nu plattat håret.
Så nu är jag ren och fräsch för en ny arbetsdag imorgon.

Hårfärgen jag oftast färgar mitt hår med är:

Blir ju inte blond direkt, utan mer gyllenbrunt eftersom att jag har
typ svart hår (mörk mörk mörk brunt ) i vanliga fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0