Blev ju mer

Jag har ju sett mer serier idag än One Tree Hill och
Gossip Girl. Det blev ju även
The Big Bang Theory, How I Met Your Mother och
10 Things I Hate About You.
Tyckte lite synd om Kat i 10 Things I Hate About You. Annars
tycker jag inte att avsnittet var speciellt bra, big shocker I know, men men
inte många avsnitt kvar sen är serien slut kan lika gärna titta klart.
You know me, börjar jag på en serier eller film eller bok
så måste jag avsluta den.
The Big Bang Theory och How I Met Your Mother var helt okej avsnitt.
Båda fick mig att skratta.
I How I Met Your Mother får vi se en film om Teds liv haha :P
och i The Big Bang Theory så fick man reda på hur Sheldon
och Lenord träffades för första gången.
Hehe skit roligt.
Orkar inte titta mer serier idag, får bli mer imorgon.
Har ju trots allt kvar 3 avsnitt kvar av NCIS: LA, men det kommer
har ju 2 hela dagar på mig sen när jag är ledig från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0