Film - Remember Me



Handling:

I det romantiska dramat

 

Remember Me, spelar Robert Pattinson Tyler,
 en rebellisk ung man i New York som har en ansträngd relation med sin pappa (Pierce Brosnan)
 ända sedan tragedin separerade deras familj.
Tyler trodde inte att någon kunde förstå vad han går igenom tills den dagen han möter Ally (Emelie de Ravin)
 via en ovanlig ödetwist.
 Kärlek var den sista han tänkte på, men när hennes ande oväntat läker och inspirerar honom,
 börjar han få känslor på henne. Genom deras kärlek, börjar han hitta lycka and mening i sitt liv.
 Men snart, avslöjas dolda hemligheter, och omständigheter som förde dem samman
 hotar sakta att separera dem.
 
Remember Me är en oförglömlig berättelse om kärlekens kraft,
 styrkan i familjen, och vikten av att leva passionerat and ta vara på varje dag i ens liv.

En otroligt bra film såg jag på bio idag med bror Ali och syster Sara.
Vi visste inte vilken vi skulle gå på, men till slut blev det
Remember Me. Ville se filmen för att Robert Pattinson är med i den,
och han gjorde ett fantastikst jobb i filmen enligt mig i alla fall.
Emelie de Ravin har jag inte sett i något annat innan, men hennes skådespeleri
är något som kommer att ge henne flera stora roller.
Deras kemi på bioduken var fin och historien bakom filmen var riktigt fin.
Både ett vackert, bra och sorgligt slut.
En film som jag rekomenderar if you like that type of movies.
Men en riktigt bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0