Shopping for the summer =)

Dagens shopping bestod av en massa linnen för min del.
Jag är en tjej som tycker om färg och speciellt
på sommare och jag älskar linnen, hittar jag ett linne
jag tycker om så köper jag i alla färger jag tycker är fina på mig,
( i stort sätt alla färger :P )
Idag blev det 3 linnen från H&M

(Sorry för den lilla bilden, men kunde tvyärr inte hitta en större)
+
(Denna färgen köpte jag förra veckan, idag en
Gul/Grön/Grå färgad, i samma modell)


(Även denna köpte jag i två andra färger)
Mintgrön och Rödaktig i samm modell (Har redan detta linnet i 5 färger)

Och så blev det 3 linnen från Ginatricot


Om jag har något att säga i det hela, så kommer det att bli
betydligt mer linnen för min del innan sommaren har kommit,
men linnen är ju trots allt det bästa man kan
bära på sommaren, så varför inte ha lite variation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0