Orkar inte vänta

Jag orkar inte vänta mer faktiskt.
Jag har gått ett beslut från ett universitet och jag vill ha de andra 8
NU NU NU!!!
Det är inte roligt att vänta ska jag berätta för er. Vet ni varför?!?!
För att man sitter och tänker kommer jag in? kommer jag inte in?
Kommer jag att komma in på mitt första handsval eller inte?
Hoppas att jag kommer in tänk om jag inte kommer in, vad ska jag göra
till hösten då?
Inte direkt roliga frågor att ha i tanken hela tiden. De flesta besluten ska komma
i slutet av Mars (denna månaden) eller i början av April och jag måste ha bestämmt
mig till första maj om jag nu kommer in.
Men gud vad jag är spänd och nervös, vill ha svar nu.
Aja några veckor till får jag helt enkelt stå ut med eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0