Lite shopping med hopp på lite vår

Igår satt jag inne på HMs sida och tittade runt lite, och
drömde mig bort mot en varm vår och sommar ;)
Och kunde inte hjälpa att klicka hem en söt klänning,
en jeans jacka och ett par söta skor som kommer hemskickat till mig
i början av April, man kan ju alltid hoppas (cross my fingers) att våren är då kommen
så att jag kan få användning av dessa godningar.
Köpte även idag ett par vår skor, ett par
Converse, Carolina blue är färgen, helt underbart fina och ger en en vårkänsla
eftersom att de ser ut som en klarblå himmel och det enda som saknas är
en stor gul sol som värmer en.




Sjukt snyggt tillsammans =)



Härlig Carolina blue färg, passar bra till allt i sommar och vår =)


Även dessa kommer sitta fint till shorts, kjolar, byxor och klänningar i vår och sommar.

Som ni ser så längtar jag lite väl mycket till våren, vill bara ha bort all snö
och att solen och värmen ska komma på ett långvarigt besök.
Drömma kan man alltid göra. Det enda som saknas nu är att köpa mig
gladiator sandaler, men det kommer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0