Inte riktigt känt för bloggandet

Jag har inte bloggat på nästan 2 veckor nu, sorry för det,
men har inte riktigt känt för det om man ska säga så.
Jag har inte direkt haft något för mig.
Under dessa nästan två veckorna så har jag
sett en hel del serier.
Sett säsongs avslutningen utav Make it or Break it, och åå så bra det var.
Längtar till Juni då det börjar igen =)
Har även sett premiären av 90210 och Gossip Girl, bra dem med.
Sen så har det blivit att jag har tittat på Tru Calling, en serie som bara fick
två säsonger. Riktigt bra serie, med en slut som lämnar en med massa frågor.
Sen så har jag inte gjort så mycket mer, förutom att slappa och
tittat på lite filmer också. Aja får helt enkelt vara lite bättre
på att uppdatera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0