Film - Hannah Montana: The Movie



Handling:
  

En film fylld av humor, äventyr och massor av suverän musik!
 Häng med Hannah Montana på en omtumlande resa när hon återvänder till sina rötter
 och måste fatta ett av sitt livs viktigaste beslut!
 När framgången börjar stiga Miley Stewart åt huvudet
 anser hennes pappa att det är dags för ett miljöombyte.
Helt plötsligt måste Miley byta ut sitt glamorösa popstjärneliv
 mot flanellskjorta och jeans på familjens gård i Tennessee.
 Miley börjar tvivla på att hon kan fortsätta vara två olika personer.
 Med hjälp av sina vänner måste hon bestämma sig för vem hon ska välja
 Hannah eller Miley?
 

Denna film blev det idag för min del.
Har inte haft en tanke att jag ville se denna film innan, men med
tanke på att jag ska se The Last Song om sisådär lite mer än en månad
så tänkte jag att jag ville se hur Miley Cyrus är som
skådespelerska. Har inte sett henne i något tidigare, så tänkte att det var dags.
Eftersom att jag inte hade några förväntningar av filmen, så hade jag inget
att bli besviken på, men jag tyckte faktiskt att filmen var bra,
överraskande nog, och Miley gjorde ett bra jobb ifrån sig.
Nu längtar jag bara till den 7 maj då jag får sen den film
jag verkligen vill se.
Bra story, en tjej som har tagit vatten över hennes huvud
och måste komma tillbaka till verkligheten, and there is no
place like home that can set you on the right track again, eller?
Jag tyckte i alla fall om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0