Film - Alice in Wonderland



Handling:

Livet kommer snart att överraskande förändras för 19-åriga Alice Kingsley.
 En dag i trädgården följer hon efter en kanin och när han försvinner in i sitt kaninhål
 tittar Alice in där och faller.
 Hon faller länge och efter det så är ingenting sig likt.
 Vad Alice inte vet är att hon varit i Underlandet en gång förut som barn,
 men hon har inget minne av den händelsen.
 Vad som helst verkar kunna hända i det fantastiska Underlandet.
 Här möter hon nu en uppsjö av annorlunda och speciella invånare, som Hattmakaren, Filurkatten,
 den storrökande larven Absalom, den obehagliga Vita Drottningen
 och hennes ondskefulla äldre syster Hjärter Dam, den griniga härskarinnan av Underlandet.


Denna filmen sågs idag i Göteborg och den sågs i 3D, so my
3D virginity is taken :P
Filmen var förutsägbar enligt mig, man visste ju vad som skulle hända, eftersom att
för det första så har hon vart där en gång innan, så it's bound to happen
the same things again, och för det andra man har sett Alice in Wonderland innan,
så man kan nästan ana vad som skulle ske i filmen.
Med andra ord tycker jag att filmen var helt okej, men inte dirket den bästa man har sett,
den gjorde inte liksom något för mig om man kan säga så.
Att jag såg den på 3D vet jag inte om det hade något med saken att göra.
Tyckte inte att det var något speciellt med 3D formatet.
Utan jag tyckte att det var suddigt väldigt stora delar av filmen, men hey det kanske
är något fel med mina ögon. Väljer att se en film i vanligt format nästa gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0