Film - Adventureland



Handling:

Det här är den bästa sommaren i mitt liv!
Eller, jag har precis tagit studenten och det här skulle bli den bästa sommaren i mitt liv.
 Sen fick pappa lägre lön och istället för att tågluffa genom Europa måste jag nu sommarjobba på en sliten nöjespark. Hurra för mig!  Trots att jag lär mig massor om spyor,
 majs och varför kollegor är livsviktiga för överlevnaden
och det finns en jättesöt tjej som kör åkattraktionerna,
 är det ändå inte den sommar som jag hade tänkt mig.
 Förresten, åkattraktionerna är coolare än spelen. Så, ja, jag jobbar med spelen.

Hmmm inte direkt en bra film om jag får vara ärlig.
Visste direkt inte vad den handlade om när jag hyrde den
visste bara att Kristen Stewart är med i den, anledningen till varför jag
hyrde filmen. När jag läste vad den handla om trodde jag att den skulle vara bätter än vad den
är om jag ska vara ärlig, men det var den inte.
Men alla filmer kan ju inte vara bra, annars så har man ju inget
att jamföra med när man ska hitta en bra film.¨
Som sagt så får den här filmen inte godkänt av mig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0