Jag+fotboll = not a good match

Jag hatar verkligen fotboll, tycker att det är skittråkigt
att titta på och skittråkigt att spela. Fattar typ inga regler och
förstår inte nöjet med att sparka på en boll i 90 minuter.
Men under VM känner jag mig faktiskt tvungen att titta på VM :P
Nää jag tittar alltid på matcherna Sverige spelar och Brasilien.
Sverige för att måste ju heja på Sverige typ :P men eftersom att de var så dåliga och inte
kunde kvala in så är det la bättre för mig, mindre matcher att titta på :p haha
Men jag hejar alltid på Brasilien så måste ju titta när dem spelar liksom, och det har jag
faktiskt gjort i år.
You should be proud of me =D
Om dem inte vinner hela skiten så kommer jag känna att det har vart onödigt
att titta på 90x x antal matcher, så you better win now!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0