Film - Sex and the City the movie 2



Handling:
Vad händer efter att du sagt ”ja”? Livet har allt som tjejerna någonsin drömt om,
men det skulle ju inte vara ”Sex and the City” om det inte innehöll några fler överraskningar…
denna gång i form av ett glamoröst, solstänkt äventyr som
sveper tjejerna bort från New York till en av de mest luxuösa,
exotiska och levande platserna på jorden,
där festen aldrig tar slut och det är något mystiskt bakom varje hörn.
Det är en flykt som kommer precis i rätt ögonblick för våra fyra vänner, som finner sig själva i
– och kämpar mot det – de traditionella rollerna av äktenskap,
föräldraskap och mer.
Trots allt, ibland bara måste man komma iväg med tjejerna.


Jag håller med kritikerna lite, denna filmen hade lite mindre city och
lite mindre sex.
Ettan var ju mycket bättre än denna filmen tycker jag och ingen av dem slår serien.
Men det är ju fortfarande Sex and the City, så det är ju fortfarande bra
om man säger så. Den hade ju sina moments och speciellt i de scenerna då
Samantha var med ;) hehe
Rolig var den så satt och skratta genom typ halva filmen och hade sina girly
moments där deras starka vänskapsband visades, men bio material var det inte tycker jag
inte, hade nöjt mig med en filmkväll hemma med syskonen eller
kompisarna och kunnat se den då. Men glad är jag att jag har sett den.
Har man sett serien så kan man inte inte låta bli att titta på filmerna som kommer ut
efteråt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0