Film - Daybreakers

Handling:
Året är 2019 och vampyrer dominerar världen.
Människan har reducerats till avelsdjur som ska tillfredställa vampyrernas omättliga blodtörst.
Men rasen är på väg att bli utrotad.
Och bara om vampyrerna hittar en ersättning för människoblod kommer de att kunna förhindra
en katastrof som innebär hela jordens undergång!

Denna film har det blivit för mig ikväll. Tycker att den verkade läskig när jag tittade på trailern,
men det är la meningen tror jag. Inte alls läskig enligt mig i alla fall.
Bra tycker jag att den är, Tycker att den var bra gjord och annorlunda från
alla andra vampyr serier och filmer som finns ute nu, så det är ett plus enligt mig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0